انواع جاروبرقی ها چیست
نوشته شده توسط : هیت

در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از مدل های جاروبرقی رو براتون معرفی نماییم

جاروبرقی مدل شارک

اگر هنگام جابجایی جاروبرقی های ایستاده را ترجیح می دهید ، هوور شارک(کوسه) همان چیزی است که شما نیاز دارید. از بین قلاب های مخصوص ضد مو ، بدون کیف و حتی مخصوص موی ما که مخصوصاً برای مقابله با هر گونه گلوله خز و ریختن از حیوانات خانگی ساخته شده ، انتخاب کنید. جاروبرقی های کوسه ما با فناوری بسته بندی ضد مو که به طور فعال مو را از رول برس پاک می کند ، ارائه می شوند ، بنابراین در هنگام تمیز کردن مراقبت از احتمالی گرفتگی یا تجمع گلوله های خز نخواهید داشت. انتخاب مناسب برای یک خانه با دوستان پشمالو.

جاروبرقی مدل شارک

 

 

جاروبرقی های واکس

مهم نیست که دنبال چه هستید ، از Gtech گرفته تا جاروبرقی Vax ، ما همه آن را داریم. با جاروبرقی های Vax ما تعادل کامل بین عملکرد و هوش را کشف کنید. با همگام سازی فناوری با راحتی کاربر ، ما می توانیم جاروبرقی های کارآمد و همچنین کاربر پسند ارائه دهیم. سطح مکش قدرتمند و سر و سر زدن آسان کف بر روی جاروبرقی های Vax ما به این معنی است که شما می توانید به راحتی با فرش ها و فرش های انبوه مقابله کنید. برای نتایج بدون گرد و غبار و آلودگی می توانید به آنها افتخار کنید.

هوورز

دلیلی وجود دارد که همه خرید جاروبرقی را هوور می نامند - هنگامی که جاروبرقی ها محبوب می شوند وکیوم های هوور نیروی اصلی بودند و از آن زمان تاکنون محبوبیت خود را حفظ کرده اند. امروزه می توانید انواع مختلف خلا hand دستی ، ایستاده و استوانه ای را انتخاب کنید ، به این معنی که آنها با زمان مطابقت داشته باشند. بنابراین ، چه کیسه ای را ترجیح می دهید ، چه بدون کیف ، قائم یا دستی است. محدوده بزرگ ما به این معنی است که ما جاروبرقی مناسب خانه شما را داریم.

 





:: برچسب‌ها: جاروبرقی شارک , جاروبرقی واکس ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: